Friday, March 7, 2008

"jelmaan wajah aneh di masjid kristal terengganu"


nie adalah masjid kristal di terengganu,mmg cantikkan masjid nie teringin aku nak g solat kat masjid nie nnt ade la rezeki kot.untuk membuat masjid nie lebih 200juta diperlukan,dimana ianya mempunyai segala jenis masjid yang ade di sejarah tamadun Islam di dunia nie kire nie paling mahal la setakat nie kat malaysia.lambang keagungan Islam di malaysia,aku bangga sebagai orang Islam n rakyat malaysia.hargai la masjid ini dengan selalu datang sembahyang jangan masjid jer besar n cantik tapi orang yang datang boleh kire dengan jari jer..
takbir.....ALLAHHUAKBAR........
TETAPI SAKSIKAN DAHULU VIDEO YANG BAKAL AKU TUNJUKKAN PADA KORANG SEMUA.......


sudah saksikan ker...erm ape pendapat korang pasal video nie..erm aku xnak komen sangat la pasal nie pasal aku bukan arif sangat kan just nak bagi renungan jer kat korang semua bertapa besarnya kuasa ALLAH dimana semuanya boleh terjadi dengan kehendak Nya...klu tengok betul2 wajah yang menjelma 2 macam seorang manusia yang tua n berjangut.kalau korang xbpe nampak boleh la tengok video nie kat youtube k.ingat video nie bukan yntuk kelirukan korang tapi sebagai renungan kita bersama n segala yang terjadi ALLAHUALAM....sekian askum.

No comments: