Monday, February 2, 2009

BLOGGER YANG GOBBLOK_BANGKITLAH ORANG ISLAM



aku dah lama x update blog nie tapi bila aku terbace satu blog nie aku rase geram,marah,rase nak tumbuk,sepak dan terajang semua la pade sape yang berani tulis blog nie...korang pun kalau bace mesti same gak perasaan ngan aku kan...klu tengok dari tajuk blog die mmg korg kate sape la yang berhati nurani yang tulis semua nie tapi bila korang bace nnt baru tau nurani ker neraka punye orang nie...

http://www.syurga-islam.blogspot.com/




so korang tengok la sendiri n bace la blog nie...saje jer penulis nie nak naikkan kemarahan orang ISLAM kite kan...xpikir langsung kan nak tulis 2 jangan la main tulis jer..lagi satu kalau tulis 2 berani la tonjolkan identiti nie x pengecut plak gambar pun x nak letak nie la manusia x sedar diri kan...ape lagi kita sebuah negara ISLAM so jalankan lah hukuman pada orang nie yang menghina agama kite..xkan nak duk diam membisu jer,kite same berdose or nak tunggu perlaksanaan hukuman hudud baru nak bertindak...ape2 pun korang pikir2 kan lah ape nak jadi ngan negara kite sekarang nie jangan asyik nak laungkan SAYA BANGGA MENJADI RAKYAT MALAYSIA sedangkan kite sebenarnya sedang dihujung kemusnahan...LU PIKIR LA SENDIRI_ayat nabil la kan....

No comments: